2011. február 22., kedd

Előzetes

Maria Merryweather

Sziasztok! Hát...meglepii:D Tudom, elég régóta nem tettem fel új részt, de azért mert ezzel a rajzzal foglalatoskodtam. Regi képei adták nekem az ötletet, hogy mi lenne ha lerajzolnám Mariát kedvenc ruhájában...nos íme itt van :) 
Véleményeket kérek! Lerajzoljam a többi szereplőt is, vagy esetleg több Mariás képet...? 
Ja és, hogy egy kis írást is hozzáadjak, íme egy kis előzetes:

"...Már napok óta nem hallottam semmit Robin felől. Mintha köddé vált volna..."
"...Mit titkol előlem? Azt hittem barátok vagyunk..."
"...Nagyon fáztam, a fogam vacogott, és egész testem remegett. Éreztem, hogy egy nehéz valami nehezedik a vállamra. Hátrapillantva egy bőrkabátot láttam meg a hátamra terítve, mögöttem Robin állt, és mosolygott. Visszamosolyogtam és összébb húztam magamon a ruhadarabot..."
"...-Maria, ne! - hallottam a bácsikám kiáltását, de nem állhattam meg. Csak rohantam, ahogy bírtam az erdő felé, a lövés irányába. Robin..."

15 megjegyzés:

  1. Hihííííííííííííí siess !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Đ i love story :Đ siess van egy új blogom sztem jó az így jártam anyátokkal fanfectionja :


    http://mindenkorosztalynak.blogspot.com/

    ja ésszavazz és komizz kérlek!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett:)
    Nem is tudtam hogy ilyen tehetséges vagy :D
    Kérlek rajzolj még:)
    Millió puszi (L)

    VálaszTörlés
  3. Szia Sanixym :D Jujj nagyon szép lett ez a rajz :D Tök jó, hogy adtam ötletet^^ :D Igen mér kérünk rajzokat :P És siess a folytival :D Puszi(L) Ha gondolod megnéznéd a másik blogom? www.regina-vervonal.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Szia drágaa :D
    Nagyon szépen rajzolsz!:)
    Nem is tudtam :D
    Ohh kérlek tedd fel a fejit,mert furdal a kíváncsisááág !:)
    Siess kérlek!
    Puszi(L)

    VálaszTörlés
  5. óó köszönöm drágáim <3<3
    sietek a kövi résszel:)
    ja és Regi, persze megnézem:)
    puszi(L)

    VálaszTörlés
  6. szia Sanixy
    nagyon jól indul várom nagyon
    puxi

    VálaszTörlés
  7. Szia nagyon ügyi vagy a rajz is oltári jó:) siess a történettel(L)

    VálaszTörlés
  8. haly nagyon jó az oldalad és az írásod folyt mert jó és kérlek nézd meg az én oldalamat
    http://www.holdfolde.eoldal.hu/

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Nagyon jókat írsz. Nagyon várom már a folytatást.
    :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépa rajz... én szívesen látnék még ilyeneket...pl: robinról....
    de kérlek sz írást se hanygold mert egyszerűűen észveszejtőőek a sztorik imádom őket ...
    pusziika ♥

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Meglepi a blogomon, nézz be!!:)

    VálaszTörlés
  12. Szia! Benne lennél egy linkcserében? http://kalozrablas-lexy.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  13. köszi mindenkinek :)
    yurima: oké megnézem.
    Áfonya: okéss :D
    Lexy: persze. :)

    VálaszTörlés